2011. július 27., szerda

Gyönyörű karkötő lila kristálykövekkel - Jelenlegi ára: 790 Ft


Eladásra kínálom a képeken látható gyönyörű karkötőt
Hossz (állítható): 15-18 cm, bizsu
Fizetés, postázás:
Ha lejár a licit és megkapom rendszerüzenetben az e-mail címedet, kérés nélkül elküldöm a bankszámla számát (általában azonnal, de várhatóan 24 órán belül), ahova az utalást várom. Ha bármilyen egyéb megjegyzésed van (eltérő cím, név, stb. ) kérem, hogy tudasd velem válaszüzenetben a küldött e-mailemre! Csak olyan címet adj meg, ahol biztosan át tudod venni (vagy valaki helyetted) a küldeményt, mert ha a posta visszaküldi (és nem az én hibámból) akkor újra ki kell fizetned a postaköltséget!!! Ha az én hibám, azt természetesen én állom.
FONTOS!!!! Az a tiszteletteljes kérésem, hogy csak akkor licitálj, ha 7 napon belül át tudod utalni a vételárat. Ha bármilyen okból kifolyólag 1-2 napos csúszás várható, és jelzed ezt felém, természetesen rugalmas vagyok, de azt nem szeretem, ha valakit 1 hónapon keresztül nyúznom kell azért, hogy kifizesse a terméket és csak kifogásokat keres... Sajnos nem áll módomban heteket várni, főleg ha a fizetési szándékot sem látom.
POSTAKÖLTSÉG: 400. - Ft (ajánlott küldemény)
Amint megérkezik a pénz a számlámra, postázom a terméket (de legkésőbb másnap).
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!



Jelenlegi ára: 790 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 15:33
. Gyönyörű karkötő lila kristálykövekkel - Jelenlegi ára: 790 Ft